Re: LG GSA 4163B spis nagrywalnych DVD - +R

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 01:30:16 MET DST

Użytkownik "$lav$" <slavs.nospammm@aster.pl> napisał w wiadomości
news:4251c935$0$1426$f69f905@mamut2.aster.pl...

o to, ze MUSISZ
> kupowac plyty markowe i nagrywac z najnizsza mozliwa predkoscia. Nagralem
> sporo plyt, rozmawialem z paroma osobami i kazdy mowi to samo. Nie chodzi
tu
> juz o sama poprawnosc nagranych danych, ale rowniez o ich trwalosc. Tyczy
> sie to nagrywarek kazdej firmy. Takie jest moje zdanie:)

Co do prędkości się zgodzę DVD 2-4x, CD 16-24x. Ale co do płyt się nie
zgodzę bo to już przetestowałem. Jeśli chodzi o okres 3-5 lat nie ma różnic.
Ważne jest tylko żeby nagrywać niską prędkością bo prawie każda markowa
płyta padnie nagrana maksymalną prędkością. Więc nie ma się co podniecać, że
wyszła nowa nagrywarka z "Xkrotną prędkościa". Z dużą prędkością to ja RW
nagrywam jak muszę szybko ją gdzieś zabrać.

---
pozdrawiam
Marcin