Re: LG GSA 4163B spis nagrywalnych DVD - +R

Autor: MaK <mkielisiak_at_op.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 00:55:19 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d2sftr$g0g$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A może dysk mało wydajny już? Jaki system?

Dysk chyba wyrabia =] Maxtor 160 GB S-ATA i Win XP.

> Miałem tak kiedyś na nagrywarce CD-RW LG 40x i dysku Fujitsu 10GB. Psuł
> wszystkie CD Audio. Na kompie chodziły w miarę ale nie można ich było
> odtworzyć na żadnym odtwarzaczu Audio oprócz jednego Sony. Myślałem, że
> nagrywarka padła ale jednak winny był dysk bo nagrywarka chodzi do dziś. A
> na dysku to się nawet systemu nie da zainstalować. :)
> BTW próbowałeś z mniejszą prędkością? Ew. zainstalować nowszą wersję Nero?

Zainstaluję nero 6.6.0.6 albo 6.6.0.8 i zobaczymy.

> Kumpel ma Liteona, który współpracuje z jedną wersją Nero bo inaczej mu
DVD
> nie odtwarza - czemu ci ludzie kupują jeszcze ten shit?

> ---
> pozdrawiam
> Marcin

Lite-ON nie jest zły tylko dużo głośniejszy.
Trochę zawiodła mnie ta LG. Myślałem że skoro ma w komentarzykach same 10 to
nagra wszystko tak jak nagrywarki CD-RW do tej pory a tu zonk. Fakt że
drogie płyty dobrze pali ale co z tańszymi, moim zdaniem nie powinno być
takich nośników na rynku skoro nie są kompatybilne z nagrywarkami.

Pozdrawiam
Marek

P.S. Nadal proszę o uzupełnienie listy działających nośników na LG GSA 4163B
:)