Re: nagly restart komputera - niebieski ekran :/ co jest przyczyna?

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Tue 05 Apr 2005 - 01:11:23 MET DST

Użytkownik mariusz napisał:

> witam, mam juz od dluzszego czasu problem z niespodziewanym restartem
> komputera;

Restarty PC - możliwe przyczyny (nie wszystkie):
- problem z zasilaczem,
- poluzowane kable,
- uszkodzona pamięć,
- przegrzewający się procesor,
- złe ustawienie w BIOSie i/lub systemie (włączone zabezpieczenia
termiczne przy zbyt niskiej (normalnej dla procesora) temperaturze,

> podczas normalnej pracy nagle pojawia sie niebieski ekran, zrzucanie pamieci
> fizycznej i wogole cala strona zapisana jakims tekstem,

Jakim tekstem?

> nie wiem co moze byc
> przyczyna (wczoraj byl na nowo instalowany system, i to tez nie pomoglo)

Sprawdź RAM na innym PC.
Poza tym Start -> Ustawienia -> Panel sterowania -> System -> karta
Zaawansowane -> Uruchamianie i odzyskiwanie -> odznacz opcję
Automatyczny ponowny rozruch... może to coś pomoże.

--
Proximus