Re: [łódź] Gdzie serwis komputerowy ?

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 23:03:59 MET DST

Witam

W artykule d2p2nh$qru$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Andrzej Makarewicz z adresu <glizdus@interia.pl> napisał(a):
> Jedyna rozsądna
> możliwość nabycia takich jak trzeba kondensatorów, to kupienie na
> bazarze uszkodzonej płyty głównej (np. połamana za 10 zł) z możliwie
> największą ilością tych elementów.

Jedyna rozsadna ? Ja takie kondensatory o dokladnie takich parametrach jak
potrzebowalem (LOW ESR, 6.3V 2200uF) kupilem na allegro za 1,35 sztuka +
koszty wysylki. Nie wiem czy lepsze jest szukanie uszkodzonej plyty ze
sprawnymi kondensatorami.

Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *