Odp: [łódź] Gdzie serwis komputerowy ?

Autor: Andrzej Makarewicz <glizdus_at_interia.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 00:31:38 MET DST

Witam i gratuluję szczęścia.
Jako zawodowy elektronik nigdy bym ich nie kupił... Po pierwsze, że na
Allegro. Po drugie, że widziałem już różne nieprawdopodobnie ciekawe napisy
na bardzo dziwnych rzeczach. Po trzecie, że nie wiem kto, gdzie i jak je
wyprodukował oraz gdzie, jak i ile czasu były magazynowane. Po czwarte:
proszę mi pokazać sklep w którym sprzedawca nie zrobi tzw. "kociej mordy" na
hasło "małostratne elektrolity do przetwornic". Po piąte: taka płyta jest
"kopalnią" mnóstwa innych dość drogich wysokoprądowych elementów do
przetwornic jak: diody, tranzystory, rdzenie, itd.
Ja po prostu chciałem tylko udzielić dość rozsądnej przestrogi człowiekowi
który, jak widać, zupełnie się na tym nie zna... I tylko tyle.
Pozdrowienia.
A.M.