Re: Celeron czy Athlon?

Autor: wojtek <gurgur-hfhagb_at_zlernyobk.pbz>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 23:37:22 MET DST

Mariusz napisał(a):

> Część osób doradza mi Celerona, twierdząc, że jest bardziej stabilny
> niż Athlon 64

ROTFL

, że z Athlonem mogę mieć jakieś problemy typu
> niedziałające aplikacje, częste zwisy itp., że programy nie obsłużą
> instrukcji procka, że np. jeśli zainstaluję Windows 98SE to też będą
> problemy itp.

zainstaluj win 95 na P4 i nie zawracaj dupy,wiem ze zaraz ktos napisze
że nie te czasy ale równie dobrze nie te czasy na win 98 który nie jest
już supportowane przez microsoft

> Inni odradzają Celerona twierdząc, że mocno się grzeje a co za tym
> idzie ma głośniejszą pracę wentylatorów doradzając zakup Athlona 64
> (ponoć temperatura Athlona jest o wiele niższa niż Celerona).

przy wydajnych wiatrakach i cichych to już nie jest element walki

> Ja też jakoś nie jestem przekonany do firmy AMD (to z czasów Pentium
> na Socket7) :)

ja też nie byłem bo nasłuchałem się bzdur,były problemy ale to
przeszłość,pentiumy też miały wpadki ale nikt nie wspomina bo
monopolista ma zawsze łatwiej (błąd w pierwszych pentiumach 60)