Re: Celeron czy Athlon?

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_WYTNIJo2.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 23:35:36 MET DST

pler41dns41pibeh9j8e8rlphn6kg2l7ll@4ax.com,
niejaki: Mariusz wydedukował co następuje:

że z Athlonem mogę mieć jakieś problemy typu
> niedziałające aplikacje, częste zwisy itp., że programy nie obsłużą
> instrukcji procka, że np. jeśli zainstaluję Windows 98SE to też będą
> problemy itp.

No i nie dziwię się, że win98 może mieć problemy z Athlonem64 a ty się
dziwisz ??
A masz w planie instalację Win98 ??
A jeśli chodzi o zwisy procka to tak szczerze mówiąc częściej jest to wina
tanich płyt głównych + niedoinstalowania czegoś. bywa różnie ale mój kolega
psioczył ostatnio na laptopa (OAthlon 1.2 i chipset VIA) bo często w
photoshopie lub oglądanie filmów , zwis i tylko niebieski ekran.
Doinstalowałem mu drivery do chipstów Via , a teraz jest zachwycony.. A
miesiąc temu odradzał by ci tak AMD jak i VIA, a disiaj by ci polecał.
Prawda jest taka ,że gdy by np. Athlon mial tk częste zwisy to już go by nie
było na rynku dzisiaj.
Nie chodzi mi o to aby polecać którąś z firm, ale że problem nie jest tak
banalny aby roapatrywać go w kategorii a albo b ;) ok już kończę i milczę ;)