Re: Która nagrywara DVD?

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 23:32:09 MET DST

> 1) Lite-ON DVD+/-RW SOHW-1673S

Używam tej, więc mogę ci co nieco o niej napisać.
Zalety:
- w miarę cicha (nie mam porównania z innymi, to nie wiem)
- dobrze nagrywa
- szybko nagrywa
- nagrywa DS (czy jak to się nazywa - dwuwarstwówki, puste płytki niestety
na razie za drogie są)
- chyba jest wytrzymała (poprzedni LiteON cdrw wytrzymał spooore obciążenie)
- cena (tak mi się wydaje :) )

Wady:
- ma spory czas dostępu (czas zanim "załapie" płytkę szczególnie przy CD,
przy DVD jest lepiej)
- ma czasem problem z odczytem mocno porystowanych płytek (takich z którymi
zwykły odtwarzacz DVD sobie radzi bez problemów)
- CDRW nagrywa tylko 12x (ale DVDRW wystarczająco szybko, nie wiem w sumie
czemu CDRW nie potrafi szybciej, tak sobie widać producenci wymarzyli)

Ogólnie: polecam jeśli ma służyć głównie do nagrywania płytek, dopiero w
drugiej kolejności do ich odtwarzania.