Re: Awaria monitora Samsung 955 DF

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 21:26:40 MET DST

dylan wrote:

[...]
> wczoraj kupiłem do tego komputera nowego Radeona ... już nawet myślałem, że
> z kartą coś nie tak...

wybacz, ale masz zaje***** podejscie; dziwia mnie tacy ludzie; zamiast
kupowac karte graficzna za ponad 200PLN (bo moze to karta) mogles isc
do pierwszego z brzegu serwisu i poprosic, zeby wlozyli testowo swoja
karte albo sami ocenili monitor - zaplacilbys za to max 50PLN, pewnie
20PLN; a jednak nie - lepiej kupic nowa karte;

> Monitor kupiony w lipcu 2001
> Szkoda bo miałem bardzo dobrą opinie o Samsungach, teraz mam 957 (niecałe 2
> lata) i bacznie mu się przyglądam...

a czego sie chlopie spodziewales po ponad trzyletnim monitorze?? nie
napisales nic o jego eksploatacji, ale jezeli chodzil codziennie przez
8 godzin i ani razu od momentu zakupu nie byl konserwowany (chociazby
przeczyszczony w srodku) - podobnie jak 99% domowych komputerow - to
mozna bylo przewidziec ze padnie po okresie gwarancji;

adas;