Re: Awaria monitora Samsung 955 DF

Autor: dylan <upps_at_nie_mam_maila.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 15:55:51 MET DST

Mamy chyba podobny problem, z tym że ja w swoim starym 755DF. Od pewnego
czasu obraz stawał się coraz gorszy (trząsł się, kolory jakieś nieciekawe),
wczoraj kupiłem do tego komputera nowego Radeona ... już nawet myślałem, że
z kartą coś nie tak...

Nie wiem czy warto naprawiać bo nowy jest w cenie 500-600 złotych a tu chyba
ewidentnie padł kineskop

Monitor kupiony w lipcu 2001
Szkoda bo miałem bardzo dobrą opinie o Samsungach, teraz mam 957 (niecałe 2
lata) i bacznie mu się przyglądam...