Problem ze startem

Autor: Michał Tokaj <ssadsdaajsdl_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 21:25:58 MET DST

Witam
Mam dziwny problem. Nagle padł mi komp. Przy starcie wydobywa się długi
jeden pisk około 5sekund, potem przerwa z 2 sekundy i znowu około 5sekund.
Wywaliłem wszystkie karty, została grafika. Powyciągałem proca i pamięć i z
powrotem włożyłem. Nadal to samo. Co może byćtego przyczyną? Wcześniej
wszystko było ok, teraz coś padło. Może być to przyczyna transportu? Np.
uderzenie w bude?

Pozdrawiam