Re: Awaria monitora Samsung 955 DF

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 00:15:36 MET DST

> [...]
>
> wybacz, ale masz zaje***** podejscie; dziwia mnie tacy ludzie; zamiast
> kupowac karte graficzna za ponad 200PLN (bo moze to karta) mogles isc
> do pierwszego z brzegu serwisu i poprosic, zeby wlozyli testowo swoja
> karte albo sami ocenili monitor - zaplacilbys za to max 50PLN, pewnie
> 20PLN; a jednak nie - lepiej kupic nowa karte;

A jak ja uwielbiam takie dopowiedzenia, karte kupiłem bo stary S3Virge tak
czy siak był rupieciem.
Dlaczego miałbym płacić 20 zł??? Skoro mam kilkanaście komputerów do wyboru?
Może źle się wyraziłem odnosnie podejrzeń odnośnie karty, usterka monitora
była ewidentna, kupno karty były spowodowane zamianą tego CRT na dobre LCD.

> a czego sie chlopie spodziewales po ponad trzyletnim monitorze?? nie
> napisales nic o jego eksploatacji, ale jezeli chodzil codziennie przez
> 8 godzin i ani razu od momentu zakupu nie byl konserwowany (chociazby
> przeczyszczony w srodku) - podobnie jak 99% domowych komputerow - to
> mozna bylo przewidziec ze padnie po okresie gwarancji;

Mogę mnożyć przykłady
Monitor 14" made in ELZAB Zabrze (1992) chodzi do tej pory (800x600 75Hz)
Daewoo 1427 (1995) (800x600 @85Hz)
CTX 17" (1995) (1024x768 @85Hz)

Chodzą codziennie i jest ok (pomijam fakt że to ogólnie monitory do d***)

A co ma przeczyszczenie monitora w środku do długowieczności?
Nie wiesz że kineskop poprostu się przepala niezależnie czy jest
"przeczyszczony" czy nie?
Nie podważam sensu utrzymywania w czystości monitoru ...

Tym niemniej pozdrawiam,
Daniel