notebook - co wybrać?

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 13:34:57 MET DST

witajcie

pomóżcie co wybrać
zawęziłem poszukiwania do dwóch modeli ale teraz jestem w kropce, bo sie nie
znam na sprzęcie.

w sumie cały mój dylemat ogranicza się do procesora, bo reszta w obu jest
taka sama, no grafika też inna ale chyba porównywalna - jak się
zorientowałem w necie - może z przewagą lekką dla radka - jeśli głupoty
gadam to mnie poprawcie.

1
acer aspire 1524 wmli
amd mobile athlon xp 3400 / 1024 cache l2
chipset via k8n800
grafika geforce go 5700 / 64

2
acer aspire 1682 wlmi
centrino 725/1,6 ghz/2mb cache l2
chipset i855gme
grafika ati radeon 9700/64

zaznaczam, że będzie to zastępstwo pod stacjonarnego - baterii wcale nie
potrzebuję ani oszczedności energii.

zastosowanie - montaż filmów i gry 3d (najnowsze też), no i inne takie ale
to już będzie pestka

jak się ma centrino 725 z zegarem 1,6 i 2 mb cache do athlona 3400 z 1 mb
cache jeśli chodzi o wydajność ?

mawiają, że amd nie nadaje się do notebooków, bo np się za mocno grzeje ale
znalazłem kolegę (lewis) który ma "mój" model i mówi, że przy filmach
wiatraczek się mu "czasem włącza a potem jest błoga i długa cisza"

ogółem mówiąc - proszę doradźcie coś laikowi

dzięki
paweł