Re: notebook - co wybrać?

Autor: Zofia Kowalska <sucip_at_wp.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 14:56:42 MET DST

Dnia 1-04-2005 o godz. 17:55 Radek D napisał(a):
> A dlaczego chcesz kupić laptopa do gier ?

czesc
nie ma byc do gier tylko do pracy ale chcę moc robic na nim wszystko - takze popykac sobie i pare potworow rozwalic wieczorami

> LCD w notebookach mają marną jakość,
> grafiki i tak nie dorównują swoim desktopowym
> odpowiednikom, a za 5000 zł można kupić naprawdę
> dużo lepszy sprzęt.

wiem ale moim glownym wymogiem jest - ma to gladko mi chodzic
grafikiem nie jestem, wiec nie musze miec idealnego odwzorowania kolorow czy czegos tam jeszcze. a sprzet od czasu do czasu musze przewiezc, wiec ma mi wejsc pod pache a nie na plecy.

> PS.Chyba że chodzi szpan przed kumplami.
moze to juz wchodzimy w moje osobiste sprawy ale akurat jestem raczej samotnikiem i malo mam kumpli

pozdr

Imperium Rzymskie nie upadło!
Alternatywna historia Thomasa Harlana "Cień Araratu",
pierwsza część powieściowego cyklu "Klątwa Imperium"
http://klik.wp.pl/?adr=www.ksiazki.wp.pl%2Fkatalog%2Fksiazki%2Fksiazka.html%3Fkw%3D1307&sid=347