Re: notebook - co wybrać?

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 16:18:11 MET DST

a powiesz laikowi 2 słowa dlczego jest 2 x gorsza?

nie oczekuję uniwersyteckich wyjaśnień tylko cokolwiek więcej.
każda nawet półgębkiem puszczona przez Was uwaga jest dla mnie b. cenna.
wiecie o sprzęcie milionx więcej niż ja i przed wydaniem 5000 wolę Was
posłuchać niż kolesia ze sklepu, który pewnie jak zgaduję ma 1 egzemplarz z
taką starą grafiką i szuka tylko frajera zeby ją opchnąć.

uha
zaawansowaną grafiką to nie bo nie jestem grafikiem chyba że masz na myśli
zaawansowanie takie że dużo danych czyli właśnie montaż filmu albo ...
doom3:)))

dzięki
za rady
proszę o więcej
paweł

> czy to jakaś starsza karta od 9700? ma 128 mb ale za to pewnie nie ma
czegoś
> innego ważnego co ma np ati9700 albo geforce5700...?
> czy ktos zna tego notebooka i wie coś o tej karcie ati 9000?

    ati 9000 to zupelnie inna klasa w porownaniu z 9700 - ze dwa razy
gorsza...
    niemniej sprzęt fsc jest godny polecenia, jednak jesli chcesz sie bawic
    zaawansowana grafiką to lepiej wybrac notka z radkiem 9700.

    --
    pozdrawiam serdecznie