Re: notebook - co wybrać?

Autor: Zofia Kowalska <sucip_at_wp.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 14:59:43 MET DST

Dnia 1-04-2005 o godz. 18:03 Szymon Sokolowski napisał(a):
> jesli nie zalezy ci na mobilnosci notebooka to po
> h... kupujesz notebooka?... coprawda sa fajne
> male i ciuchutkie ale chmm...

czasem musze z nim przejechac sie gdzies ale pracuje tylko "na gniazdku" wiec technologie zwiekszajace mobilnosc, centrino itp mi wiszą

> poprostu althon to procesor wydajnieszy z tych ktore opisales

dzieki za pomoc
pawel

Imperium Rzymskie nie upadło!
Alternatywna historia Thomasa Harlana "Cień Araratu",
pierwsza część powieściowego cyklu "Klątwa Imperium"
http://klik.wp.pl/?adr=www.ksiazki.wp.pl%2Fkatalog%2Fksiazki%2Fksiazka.html%3Fkw%3D1307&sid=347