Re: [laptop] czy to dobry wybor?

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 17:59:02 MET

WB wrote:

> Jeden zmoich znajomych informatyków mawia, ze z Linuxów poleca Windows XP.
> Zajac sie Linuxem ma sens o ile wiesz po co go instalujesz. Dla
> przecietnego lamera to tylko dodatkowy klopot.
Z tym akurtat nie mam klopotu - od kilku lat w domu (na normalnym pececie)
pracuje na roznych linuxach i bardzo je sobie chwale. laptop od czasu do
czasu ma byc wpinany do domeny a po drugie w najblizszym czasie bedzie go
uzywac moja matka - stad potrzebuje windowsa.
Ale zarowno przez ideologie jak i dla wygody - wybieram L.
pozdrawiam

--
This sentence is false.
Pozdrawiam