Re: [laptop] czy to dobry wybor?

Autor: T. <cashu-wonspam_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 12:13:08 MET

wieniuszka wrote:
> Witam,
> zamierzam kupic laptopa. Zalozenie jest takie, ze jest to laptop do
> uzytku komfortowego uzytku biurowo / domowego (tzn. generalnie nie
[...]
> rodzina: Acer Travelmate (czyli nie jakis przesadnie maly / lekki)
> procesor Celeron 350 (czyli 1,3Ghz, 1 Mb Cache'u)
[...]
> W podobnych cenach na Allegro jest tez do wyboru: podobna konfiguracja
> oparta o Semprona a takze Siemens Amilo (przy czym: 256 RAMu - co
> kloci sie z zalozeniem, ze zalezy mi na komforcie pracy)
Na komforcie pracy? Z celeronem? To chyba w bierki chcesz grac
kommfortowo... I to max jednoosobowo! Pamiec, a raczej jej bark, to
najmniejszy problem. Jak sie ma siano to dolozenie zajmuje 5 minut. A
wymiana celerona na jakikolwiek PROCESOR bedzie sie wiazac ze zmiana
laptopa.
Radze Ci to jeszcze przemyslec.
Kiedys mialem acera przez kilka dni. Ciagly szum wiatraka (nawet przy
pisaniu w wordzie) doprowadzal mnie do szalu. Nawet gdyby ich maszyny
kosztowaly nowe 1500 pln to bym tego nie kupil.
Za 3500 mozna kupic niezlego laptopika, tyle ze niekoniecznie nowego. Nowe
to zaczynaja sie niestety od 5500 (ciekawe).

T.