Jaka karta graficzna do Compaq Deskpro EP?

Autor: .:kolor:. <kolor1_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 17:53:00 MET

Witam,
Compaq Deskpro EP to od jakiegoś czasu powszechny na aukcjach Allegro
sprzęt.
Nabyłem sobie takowego. Komputer bardzo ładnie się sprawuję, ale niestety
mam małą zagwozdkę.
Chciałbym wymienić oryginalnego Matroxa G200 8mb na trochę lepszą 32mb
kartę.
Włożyłem do kompa Ati Rage 128 GL 32mb, ale niestety instalacja sterowników
(starszych i nowszych) automatycznie wywoływała bluescreen i restart W2k.
Bez sterowników ATI niby działa, ale niestety w grach jest wolniejsza od
wiekowego Matroxa, a w niektórych przypadkach wywołuje zwisy.

I tu pytanie:
Czy może ktoś z grupowiczów wie jak rozwiązac ten problem?
Może jest jakaś w miarę przyzwoita karta graficzna 32 mb, która lepiej niż
ATI Rage współpracuje z Deskpro EP?

P.S.
W kompie jest BIOS 99.02.10 - nowsze niestety nie supportują procesora który
posiadam (PIII 700Mhz).
Z resztą na nowszym biosie karta ATI tez nie działa.

Pozdrawiam,
Marek .:kolor:. Łódź