Re: Co są warte Optibooki?

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 17:59:49 MET

hs wrote:

> ... bo słyszałem, że faktycznym producentem notebooków sprzedawanych pod
> marką Optimusa jest Asus. Warto się pakować w taki wynalazek?

ja chodzac po sklepach i szukajac laptopa mialem w rekach optibooka (nie
pamietam konkretnych oznaczen) i uderzyla mnie siermieznosc wykonania -
rzucalo sie w oczy ze oszczedzali na przyklad na doborze tworzyw czy ladnym
'sklejeniu' tego do kupy
przyjzyj im sie (nawet nieszczegolnie dokladnie). takie bylo przynajmniej
moje odczucie
pozdrawiam

--
This sentence is false.