Re: 1gb ramu

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 23:06:42 MET

Użytkownik "MaYa" <wojtekm@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:d1kq1i$t4n$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To ja moze troche nie na temat...ale...skad sie wziely obecnie tak nieskie
> cenu ramu ? W Kraku w przeciagu miesiaca spadly o prawie 70 zl (w
niektorych
> sklepach). I jesli w tym tygodniu stanieja o kolejne 10, to to
> bedzie...zupelnie normalne ?!
>
> Ladna pogoda na Tajwanie ? ;)

1) czwarta, co do wielkości, fabryka po ubiegłorocznych problemach (z
jakością wody) wreszcie ruszyła.
2) wyprzedaż magazynowa, nadchodzi DDR2 :)
3) spadek kursu dolara w stosunku do euro

512 MB też powinno niedługo spaść
(32USD/512MB 400MHz Hurt OEM FOB China HK)
Kości pamięci DRAM spadły drastycznie z ok. 3USD/szt
do poniżej 1,8USD /szt. i raczej już spadać nie będą....

ax