Re: 1gb ramu

Autor: Calme <calme_nospam_at_epf.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 23:08:47 MET

Użytkownik "Marek" zapodal
> mam 512MB ramu i win xp. Zastanawia mnie czy windows bedize mi chodizl
> szybciej jesli dokupie drugie 512. Obecnie nie narzekam na szybkosc mojego
> XP, ale ceny ramu sa tak niskie ze moze warto by zainwestowac w nowy ram.

mialem podobnie jak ty na dobry poczatek 512 po dolozeniu nie widze
znaczacego przyspieszenie w dzialaniu samego windowsa laduje sie podobnie
itp co natomiast zmienilo sie i to widocznie to:

- bardzo szybkie przelaczanie sie miedzy programami
- mozliwosc otwarcia wiekszej ilosci programow w tym samym czasie
- bardzo szybkie wychodzenie np z gier do windowsa
- szybsze dzialanie filtrow i innych narzedzi w programach graficznych typu
np Photoshop
- doomik 3 chodzi porzadnie :)

i to w sumie tyle :)

--
<< pozdrawiam Calme>>>
[AsusA7N8X-E Deluxe + Barton 2500+ Aero7 + 2x512MB PC-333]