Re: szybkosci zapisu dvd-r - skad nagrywarka wie jakie ?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak[a>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 23:07:21 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: wrote:

> Calosc plytki Ci czyta z 16 x ? Nie chce mi sie wierzyc. Z dugiej

To oczywiscie niemozliwe, ideałem jest CAV, prędkość liniowa to 6x na
początku i 16x na koncu nośnika. Wazne zeby wykres był linia prosta bez
schodów, zębów i innych spowolnień.

> strony, ja na dvd golwnie filmy nagrywam (i w stacjonarych
> odtwarzaczach czyta sie to bez problemu).

Tylko się cieszyć :-)

> Sprawdze w domu w tym Nero CD-Speed jak bede jakie sa roznice
> szybkosci na czytniku w kompie miedzy Esp. a tloczona plytka. I
> jeszcze zerkne na TDK bo tez jakies mam z tych drozszych - bo
> sluzbowe to za nie nie place :-]

Najlepszy nośnik z tanich jaki wypalałem to ePerformance +R 8x
(PRODISC-R03) - 99gr za sztukę, całkiem zacny. Ale to wyjątek od reguły.

Ok czekam na wykres :-)

--
pozdrawiam
      Mikolaj