Wirus restartujący kompa? //POMOCY ! ;-)

Autor: Paweł Neugebauer <p.neugebauer_at_advanto.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 17:58:43 MET

Cześć,

Mam taki problemik - co jakiś czas mieli mi dyskiem i następuje natychmiastowy restart (tak jakby ktoś nacisnął klawisz reset) - przeskanowałem wszystkim co miałem (SpySubtract, AVK) - ale nic nie znalazło (a raczej jakąś drobnicę, którą natychmiast usunąłem). Pytanie zatem - co może być nie tak? Co się dzieje? Pomocy, bo pracować się nie da ;-(

PN