Re: Wirus restartujący kompa? //POMOCY ! ;-)

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 19:23:26 MET

> Cześć,
>
> Mam taki problemik - co jakiś czas mieli mi dyskiem i następuje natychmiastowy
restart (tak jakby ktoś nacisnął klawisz reset) - przeskanowałem wszystkim co
miałem (SpySubtract, AVK) - ale nic nie znalazło (a raczej jakąś drobnicę, którą
natychmiast usunąłem). Pytanie zatem - co może być nie tak? Co się dzieje?
Pomocy, bo pracować się nie da ;-(

> PN

wyprobuj jeszcze pande anty irus i jaezeli juz dzial mks_vir

powiedz tez jaki to system i jaki komp ( nopwy ?? stary ?? )

ja maialem cos podobnego ( bez mielenia stacja dyskietk ) -- komp sie resetowal
sam ( nie moglem ustalic przyczyny , a wymienione zostalo w kompie wszystko
oprocz plyty glownej , lacznie z asiemkami do dyskow ) . najzesciej sie
resetowal sam na proamie emule .

napisal tez do mnie jeden gosciu ( po poscie na grupe -- ktory tez mial taki
problem z samo restartujacym sie kompem ) -- i napisal ze jak zminil plyte
glowna to komp juz sie nie restartuje .

w sysemie windows Xp -- jest tak ze po bledzie "stop" ( to taki blad ktorego
sytem nie umie obsluzyc ) nastepuje atomatyczny restart mozna ten automatyczny
restart zablokowac ) -- jako ze mam przetaktowany uklad ( o 50 % ) uklad plyty
glownaj wiec taki blad tez czasem wyskakuje ( raz dwatygodnie , raz na miesiac
) --- no ale to komp na bardzo starej plycie glownej .