Odp: gigabyte 7n400 -temu misiowi odpadło oko

Autor: Łukasz <gol_at_op.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 17:58:54 MET

> Próbowałeś w ogóle zresetować BIOS? Zworką na płycie głównej?

tu sprawa jest ciekawa bo
1) w manualu ta zworka jest
2) na płycie jej nima tzn jest miejsce na zworkę
nawet opisane ładnie jednak niema wlutowanych
pinów ot ciekawostka

wyciągałem baterie .... bez skutku ciemnosc

nawet wpadłem na pomysl zeby zapodac nowy bios z flopa
jednak bez skutku

> W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
> a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,
> które ci położyli tam około ósmej wieczorem poprzedniego dnia.

mogę sobie zapodac jako sygnaturke? :)

Pozrawiam