Re: Monitor CRT tańsze i gorsze :( np Samsung 795 MB

Autor: Piotr Pastuszka <piotr.pastuszka_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 21:05:50 MET

Użytkownik "Tynio" <tynioNO_SPAM@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:d177t1$imr$1@opal.futuro.pl...
> Witam wszystkich
>
> Ostatnio doszełem do wniosku że przydało by się
> zmienić monitor oczywiście LCD narazie nie biorę pod uwagę
> z 2 powodów
> - za drogi
> - nie czuje potrzeby by przesiada się narazie
> więc zastanowiłem się i zdecydowałem że zamienie mojego starego
> NECa V500 na coś nowszego np Samsunga 795 MB
> patrzę w internet a tu ceny poszły tak do dołu że odrazu poleciałem do
> sklepu by zostać szczśliwym posiadaczem Samsunga 17"
> za jedyne 480 zł ;) a tu nagle po podłączeniu monitora
> [...]

monitor słaby więc nie dziwi mnie.
kupiłem pół roku temu 797DF za 640 zl pracuję 1152x864@100Hz i jest OK
Poprzednio miałem Simens Nixdorf który pracował na takich samych
ustawieniach i też był OK.

Nie warto oszczedzać paru złotych kupując jedne z najtanszych modeli
monitorów (oczy ma się jedne)
Pozdr
PiotrP