Re: Monitor CRT tańsze i gorsze :( np Samsung 795 MB

Autor: Tynio <tynioNO_SPAM_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 23:37:04 MET

> monitor słaby więc nie dziwi mnie.
> kupiłem pół roku temu 797DF za 640 zl pracuję 1152x864@100Hz i jest OK
> Poprzednio miałem Simens Nixdorf który pracował na takich samych
> ustawieniach i też był OK.
>
> Nie warto oszczedzać paru złotych kupując jedne z najtanszych modeli
> monitorów (oczy ma się jedne)

Witam Cię z tego co wiem to model 795 to nie jest najsłabszy model
powiem że między 795 a 797 jest nie wielka różnica
a cena jednak ponad 100 zł - co prawda stać mnie dać te 100 zł
więcej ale pracując na monitorze 1024x768 myśle że też spoko wyciągne 100Hz

Samsung 795
przekątna 17 cali
maks. rozdzielczość 1600 x 1200 pikseli
maks. rozdzielczość przy 85 Hz 1024 x 768 pikseli
maks. odchylanie poziome 85 kHz
maks. odchylanie pionowe 160 Hz
typ kineskopu MagicBright
pasmo przenoszenia 185 MHz

Samsung 797
przekątna 17 cali
maks. rozdzielczość 1920 x 1440 pikseli
maks. rozdzielczość przy 85 Hz 1024 x 768 pikseli
maks. odchylanie poziome maks. 96 kHz
maks. odchylanie pionowe 160 Hz
typ kineskopu MagicBright
pasmo przenoszenia 250 MHz

Paramatry troszkę bardziej "podkrecone"
może troszkę lepsza elektronika lub może taka sama tylko z małymi zmianami
ale kineskop na 100% ten sam więc i oczy będą tak samo się psuły i tu i tam
;)
Najepiej to nie używać monitora lub LCD (ale i tak nie jest to idealne
rozwiązanie)

Tynio

Pozdrawiam