Re: LCD smurzenie

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 21:13:51 MET

Dnia 17 Mar 2005 20:46:07 +0100, webmajsterek napisał(a):

> 1. jest sobie monitor LCD ,
>
> 2. i teraz na progamie testujacym gdy sa tylko pionowe linie ( niewazne w
> jakim kolorze - choc na bialy i na jsono szarym jest to najbardziej widoczne )
> linie sa czarne a tlo biale , linie oddalone od siebie o 1 piksel .
>
> I na tym tescie widac takie szumy ( cos w rodzaju TV gdy nie ma sygnalu ,
> oczywiscie delikatnie ) . generalnie w im wyzszej rozdzielczosci robilem ten
> test tym bardziej efekt byl widoczny .
>
> Zupelnie nie ma tego smuzenia gdy czarne linie sa np co 2 piksle .
>
> czy dla monitorw LCD to normalne zjawisko ???
> [...]

Podłączony cyfrowo czy anologowo? Zapuściłem taki test ale nic złego nie
widzę, choć można dostać oczopląsów :) Tam gdzie mają być ciemne - są
ciemne linie a tam gdzie mają być jasne - są jasne i ani drgną. Podłączenie
mam cyfrowe, 60Hz, wszystkie rozdzielczości od 800x600 do 1280x1024.

--
Epox EP-8KRA2+ + Barton 2500@3200 + 2 x 512 MB Twinmos PC3200
LCD Iiyama AS 4821DTBK + Hercules Radeon 9700 128 MB + SkyStar 2