Monitor CRT tańsze i gorsze :( np Samsung 795 MB

Autor: Tynio <tynioNO_SPAM_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 19:03:03 MET

Witam wszystkich

Ostatnio doszełem do wniosku że przydało by się
zmienić monitor oczywiście LCD narazie nie biorę pod uwagę
z 2 powodów
- za drogi
- nie czuje potrzeby by przesiada się narazie
więc zastanowiłem się i zdecydowałem że zamienie mojego starego
NECa V500 na coś nowszego np Samsunga 795 MB
patrzę w internet a tu ceny poszły tak do dołu że odrazu poleciałem do
sklepu by zostać szczśliwym posiadaczem Samsunga 17"
za jedyne 480 zł ;) a tu nagle po podłączeniu monitora
i ustawieniu geometrii i załączniu testu nokia Test okazuje się
że na teście mora (szare tło) widać taką spora plamkę
na środku jajowata ciemno szara plama ;(
Kolory ładne ale niewiele lepsze od mojego NECa
geomertia lepsza od mojego NECa ale tak paskudna plama
Czy monitory są coraz tańsze i gosze ??
Mój ma naprawdę sporo lat a naprawdę ładnie świeci
A i parametry ma naprawdę OK
1024x768 85 Hz
Może ktoś sprawdzić czy macie też taką plamkę ??
Na teście NECa już wyglądąło to troszkę lepiej ale nie idealnie

Tynio

Pozdrawiam i czekam na info