problem z dyskiem caviar 160GB

Autor: Pawel K <pawel1234ppppp_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 15:27:46 MET

witam

sytuacja ma sie nastepujaco. sciagam sobei jakies kilkanascie GB z sieci
lokalnej i w pewnym momencie komp gasnie,uruchamia sie ponownie,ale
staje na komunikacie "veryfying dmi pool data"
poczytalem co nieco w archiwum na temat tego komunikatu, ale dalej mam
kilka pytan
otoz podlaczylem dysk pod drugiego kompa i przy uruchamianiu wlaczyl sie
jakis scandisc ktory do tej pory naprawia bledy a na monitorze przewija
sie tekst "poprawiono uszkodzone lacza w zagubionym lancuchu,w klastrze
(aktualnie przekroczylo 90000)"
teraz nie wiem czy czekac az skonczy skanowac,nie wiem nawet jak dlugo
moze to potrwac i czy bedzie skanowalo caly dysk czy tylko partycje
systemowa
na pewno nei chodzi o bios ani pamiec itp bo system sie uruchamia z cd i
wykrywa wszystko jak nalezy, dysk jest rowniez wykrywany w biosie ale
proba zaladowania systemu konczy sie tym ze w sumie chyba nic na tym
dysku nei ma albo wszystko sie popierdzielilo
czesto w archiwum ludzie proponuja fdisk /mbr ale nigdy tego nie
stosowalem wiec nei wiem jakie to niesie ze soba skutki. nie chcialbym
stracic danych ktore mam na kompie, a fdisk /mbr jak sie domyslam
wszystko usunie
poki co czekam na wynik skanowania owego dysku na drugim kompie oraz
czekam na Wasze rady w tej sprawie
za wszelkie uwagi z gory dzieki

pozdrawiam