Re: Problem z Epox 8RDA3

Autor: ike <brak_at_m.s>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 23:30:13 MET

Użytkownik Andrea napisał:

> Dnia 2005-03-07 23:01 zdekodowano przekaz od: 'ike':
>
> /ciach/
>
> Szczerze mówiąc, to nie wiem, co ci podpowiedzieć - z pierwszego raportu
> wynikałoby, że dysku nie ma, z drugiego, że jest. Masz parę dziwnych
> ustawień - ram lepiej chyba żeby pracował w banku 0/1, i synchronicznie
> z FSB - możesz zresztą wtedy timingi ustawić bardziej agresywne. Co do
> reszty, to czekaj jak się wypowie jakiś spec od nForce - ja mam
> powszechnie uznawany za niespecjalny chipset VIA i w związku z tym
> żadnych problemów... :)

Dzieki narazie za porady :) Nio wlasnie wydaje mi sie ze dysk pracuje w
trybie PIO zamias ultradm133 chociaz przez system jest rozpoznawany jako
udma co nie przeklada sie na transfer :( Hm a mozesz bardziej
sprecyzowac czemu lepiej zeby byl to bank 0/1 i synchronicznie z FSB jak
to ustawic ? ;) Jesli chodzi o sprzet to jestem w erze 1996/2001 teraz
to totalnie wypadlem z sprzetu ;)