Kingston HyperX KHX3200ULK2/1G NIESTABILNE JUZ OD 202 MHZ !

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Mon 07 Mar 2005 - 23:31:10 MET

Witam. Mam problem.
Kupiłem właśnie pamięci Kingston HyperX KHX3200ULK2/1G . w skrócie na czym
to chodzi :
- Płyta ABIT IC7 bios v 2.8(najnowszy z 29-12-2004)
- Procesor Intel P4 2.4c HT
- system windows XP Sp2.
- Grafa Ati Radek 9800 pro
- i teraz te kingstony ULK2 ( 2x512 chodzą w dualu , a siedzą w gniazdach 2
i 4 bo w jedyne nie moge włożyć ;-) )
Poprzednio miałem pamięci Major CL 2.5 DDR400 512MB. Były doskonałe chodziły
na 246 MHz poźniej przeszedłem na tryb 5:4 i chodziły na 220 (cl 2.5 6-3-3).
Procek wyciagał wtedy 3.3 Ghz 12x275 MHZ pamieci 5:4 na 220. Wszystko bardzo
stabilne.
Teraz po zakupie tych pamięci Kingston-ów , mam problem. Mam wrażenie ze
pomimo iz sa to jedne z najlepszych pamięci na rynku dochodze do wniosku ze
fatalne do podkrecania.
 Po pierwsze bez zadnego podkrecania(200MHz latancja ustawiona fabrycznie)
ustawienie w biose Game Ac...... na Turbo, F1 itd itp. z żadnym z tych
trybów nie chce działać? po prostu nie ładuje sie kontroler SATA i system
sie nie chce wgrac, Dlaczego?. Kiedy GAME A... jest wszystko na auto ale
magistrale przetaktuje na 206 MHz(napięcie 2.8 V czyli max.) windows przy
ładowaniu sie po prostu wyspuje BLUE SCREEN.Nawet przy 202MHz system pada.
Panowie co jest nie tak.. takie pamięci, radiatory latancja firma
reklamować?.
 ps. Może to że sa w gniazdach 2 i 4 a 1 i 3 sa wolne powoduje tą
niestabilność?.