LG Flatron 775FT - Problem

Autor: made_myself <made_myselfSPAMIE_at_SSIJop.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 13:22:25 MET

Witam!
Czy któryś z szanownych grupowiczów spotkał się z następującym problemem:
otóż obraz na Flatronie 775FT zaczyna falować i to dość mocno.
Obraz zwęża się po bokach przez jakiś czas, a następnie ustępuje to samoczynnie.
O ile przy 85Hz nie widać efektu falowania (jedynie czcionki się
niedostrzegalnie
ruszają, co powoduje, że są strasznie nieostre), to juz w 1280x1024 przy 60Hz
(wiem, wiem, morderstwo, ale czasem bez dużego obszaru roboczego nie da rady)
jest to strasznie wkurzające.

Co to może być? Ewentualnie czy serwis sobie z tym radzi i ile kosztuje
naprawa tego, co zawiodło? (monitor jest jakoś na "styku" gwarancji,
ale nie mam teraz do niej dostępu, więc nie wiem czy się jeszcze łapnie).

--
Pzdr
made_myself