Re: SB Live - IRQ11

Autor: VooDoo <V.o.o.D.o.o_at_poczta.fm>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 11:40:22 MET

> Otoz zakupilem karte SB Live CT4830 i na standardowych sterownikach sa
> problemy - zawiesza sie system. Po zainstalowaniu patcha Via Letency i na
> pakiecie kX jest OK, ale mam pewnosci, poniewaz:
> Karta jest na przerwaniu IRQ 11, podobnie jak Geforce4 MX
>
> Czy te karty moga byc na tym samym IRQ? Jesli nie jak to zminic, (we
> wlasciwosciach urzadzenia nie mam opcji zmiany)

ja mam ten sam model i u mnie przerwanie jest na 17 , jak i kojntroler sata

slyszalem ze sa problemy z tym modelem z XP i szykowalem sie na walke z
driverami ale o dziwo ... windows z sp1 a pozniej sp2 wszystko zalatwil ...
nic nie musialem ustawiac instalowac... poprostu wypas .. a karta jest b.
dobra :P

pozdrawiam
Czarny