Problem z modemami

Autor: Piotr Podsiadly <ppodsia__at_o2.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 16:52:16 MET

Witam
Znajmoy poprosil zeby zainstalowc modem i niestety natknalem sie
problem, który nie bardzo wiem czym jest spowodowany.

Komputer jest stary. Amd k6-2 300, FIC VA-503+, 64 MB ram, Win98 SE PL.
Razem z nim dostalem modem Pentagram Omen 56i, ktory sie instaluje i
jest wykrywany prze windows, ale nie działa. Proba wybrania numeru czy
Właściwości->Diagnostyka->Wiecej informacji, powoduje restart komputera.
Drugi testowany modem Zoltrix Spirit zachowywał sie dokładnie tak samo.
Natomiast oba działaja w podobnym komputerze (Amd k6-2 400, Asus P5A-B,
442 MB ram, winME). Robilem update biosu do najnowsze dostepnej wersji,
sterowniki do chpsetu ostatnie dostepne (4.43 bodajrze),
przeinstalowalem windowsa i ciagle jest to samo.

Problem udało mi sie rozwiazac kupujac na zlomie modem ISA, jak sie
okazalo USRobotics Sprtster v.90 i ten po zamontowaniu w komputerze
ruszył bez problemow.

Czy ktos zetknal sie z podobnym zjawiskiem? Czy to problem z plyta
glowna czy z windowsem?

Z gory dziekuje za odpowiedzi
Pozdrawiam
PJP