Re: p³yta pod AMD64 3000+ S939

Autor: Miszcz <mistrzgospodarki_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 16:53:57 MET

U¿ytkownik "Marcin W" <marcin@NOSPAMkonto.plNO> napisa³ w wiadomo¶ci
news:8IXTd.69430$2e4.150@news.chello.at...
> Witam,
> Planujê zakup procesora AMD 64 3000+ wraz z p³yt± na nforce3 Ultra. Co
> proponujecie i jaki ram do tego?
> Czy mo¿e lepiej co¶ na Via? Mam grafikê na AGPx8 wiêc nfor ce 4 odpada.
> My¶la³em o czym¶ takim:GIGABYTE GA-K8NS-939 NFORCE3 co Wy na to?

Dok³adnie takiego zakupu dokona³em miesi±c temu. Athlon 64 3000+ na p³ycie
Gigabyte K8NS-939 Ultra. P³yta bardzo wypasiona i nie sprawia ¿adnych
problemów. Zreszt± czemu mia³aby sprawiaæ ?. Zakup tej p³yty a nie czego¶ na
NForce 4 podyktowa³a niechêæ mojej ¿ony do wydania przeze mnie jeszcze
kilkuset z³otych na kartê PCX. A ja siê nie upiera³em bo mój GF 4200 Ti na
AGP na razie wystarcza mi w zupe³no¶ci. Na p³ytê wsadzi³em 2 stare Elixiry
333 MHz i wszystko chodzi ³adnie w dualu. Teraz jednak mam mieszane uczucia.
NForce 4 to nowszy i lepszy chipset a karty AGP za jaki¶ czas znikn± z
rynku. Mog³em siê uprzeæ. Pocieszam siê tym ¿e jak karty AGP zaczn± znikaæ
to za niewielk± cenê upolujê jeszcze co¶ wypasionego i bêdê mia³ spokój na
d³ugo.

Pozdrawiam.