Re: Problem z modemami

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 18:12:27 MET

Użytkownik "Piotr Podsiadly" <ppodsia_@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cvq5vc$dcs$1@kujawiak.man.lodz.pl...

> Komputer jest stary. Amd k6-2 300, FIC VA-503+, 64 MB ram, Win98 SE PL.
> Razem z nim dostalem modem Pentagram Omen 56i

Zobacz w instrukcji do modemu czy przypadkiem nie ma większych wymagań co do
mocy procesora. Kiedyś taki miałem, działał dobrze, ale z szybszym
procesorem. Pamiętam, że czytając instrukcję byłem zdziwiony jego dość
dużymi wymaganiami. Niestety, nie mam juz instrukcji, żeby udzielic
konkretnej odpowiedzi.