Re: Laptop dzis rano nie odpalil (zima, czy jak?)

Autor: Wonder <wonder34nospam_at_poczta.fm>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 16:51:13 MET

> Czy ktoś z Was ma pomysł gdzie szukać rozwiązania? Laptop HP Pavilion ze
> 5170 (niestety). Po podłączeniu zasilacza dioda na nim umieszczona zaczyna
> pulsować, a zwykła świecić światłem ciągłym. Oczywiście laptop się nie
> włącza.

Poszukaj w instrukcji co znaczy ta pulsująca dioda. Spotkałem się z
przypadkiem, gdy taka dioda sygnalizowała ładowanie baterii. Podczas
ładowania nie dało się włączyć laptopa. Dopiero po naładowaniu się włączył.
To był jakiś stary laptop, na tej baterii pracował parę sekund, potem trzeba
ją było ładować parę godzin ;-) Po wyjęciu baterii, pracował na samym
zasilaczu bez problemów.

Wonder