Re: R.9550XT Gigacube Extreme - chłodzenie,jakość obrazu?

Autor: Alex <a.kamieniarz_at_poczta.fm>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 08:13:22 MET

> Zamierzam kupić nową kartę graficzną, mój wybór padł na Radeon'a 9550 a
> dokładniej na Radeon 9550 XT Gigacube Extreme rev 2.1 128MB. Jestem na 95%
> przekonany że chce właśnie tą kartę, jednak chciałem zapytać o głośność
> wentylatora w tej karcie?

wentylatorek cichutki

> Dla jako takiej skali porównawczej podam, że obecnie mam zasilacz Chieftec
> 360W (HPC-360-302DF) i cooler Arctic Cooling Copper Silent 2TC (na Athlon'
> nie 1.2 GHz). Szum jaki jest wytwarzany przez wentylatory w tych
> urządzeniach jest dla mnie cichy przechodzący w średni.

no tez mam tego arctic coolinga i jak przy otwartej obudowie sie mocno
przyslucham to jest glosniejszy od tego na radeonie wiec cisze powinnes miec
zapewniona

> I jeszcze jedno pytanie, czytałem gdzieś na grupie dyskusyjnej ze tak
> karta
> ma najgorszą jakość wyświetlania obrazu wśród swoich konkurentów, bo jest
> głównie projektowana z myślą jak największej wydajności w grach, prawda
> to?

no powiem jak wyszedl na sempronie 2500+ 512ddr test na 3dmarkach

2001se=10845
2003=3250
2005=1430

wiec wydaje mi sie ze do gier ta karta wybitnie wystarczy