R.9550XT Gigacube Extreme - chłodzenie,jakość obrazu?

Autor: gregorius <gmikolaj(_nospam_)_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 14:48:51 MET

Witam.

Zamierzam kupić nową kartę graficzną, mój wybór padł na Radeon'a 9550 a
dokładniej na Radeon 9550 XT Gigacube Extreme rev 2.1 128MB. Jestem na 95%
przekonany że chce właśnie tą kartę, jednak chciałem zapytać o głośność
wentylatora w tej karcie?

Dla jako takiej skali porównawczej podam, że obecnie mam zasilacz Chieftec
360W (HPC-360-302DF) i cooler Arctic Cooling Copper Silent 2TC (na Athlon'
nie 1.2 GHz). Szum jaki jest wytwarzany przez wentylatory w tych
urządzeniach jest dla mnie cichy przechodzący w średni.

I jeszcze jedno pytanie, czytałem gdzieś na grupie dyskusyjnej ze tak karta
ma najgorszą jakość wyświetlania obrazu wśród swoich konkurentów, bo jest
głównie projektowana z myślą jak największej wydajności w grach, prawda to?

Z góry dziękuje za odpowiedz.