Re: Czy to koniec kontrolera na MB? Help!

Autor: Radoslaw Rawinski <cutter.slade_at_interia.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 08:00:02 MET

zaliczyl

> Sprawdzić z inną taśmą i/lub na innym kanale.
> No i standardowo zasilacz. ;D

Po dalszych testach okazalo sie, ze podlaczone na drugim kanale napedy CD
(CD-RW Teac + DVDR-W LG 4160B) tez nie dzialaja :(
Proba odczytania plyty konczy sie zwisem i koniecznoscia restartu....

Zasilacz ma sie dobrze - Chieftec 360 DF.
Zaczynam coraz bardziej wierzyc w to, ze walnela plyta (bo innego
wytlumaczenia nie widze).