Re: List otwarty!!!

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 20:39:52 MET

> Gdyby tak czekał -- to by zapewne zbankrutował. :)
> Producent raczej :) zakłada, że dysk się w okresie
> gwarancyjnym nie zepsuje i dlatego właśnie wymyśla
> takie żywotne dyski, aby zminimalizować szansę ich
> padów w czasie, kiedy trzeba za te pady płacić. :)

Te ich krzywe i tak wydają mi się zbyt optymistyczne. Przez 13 lat miałem w
swoim głównym i modyfikowanym pececie ze 14 dysków twardych i padło z nich
5 szt i wszystkie w okresie gwarancyjnym! Pierwszy Caviar przed ukończeniem
1 roku - padła elektronika, następnie 2 Caviary w ciągu 3 tygodni -
beznadziejna jakość nośnika. Później IBM (to chyba każdy zna) po paru
miesiącach i ostatnio Barracuda po 2,5 roku. Pierwszy dysk jaki miałem
spadł na ziemię z 1 m więc go tu nie wliczam.