Re: Kto robi dobre floppy 1,44?

Autor: QGX-Lublin 20 Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 12:13:38 MET

Witam

Ja uzywam X-letniego napedu Alps ktory jak go kiedys rozebralem do
konserwacji posiada jakies wypasione glowice (szklany-ferryt czy cus
takiego) a mechanizm jest zbudowany w oparciu chyba o technologie wojskowe
czyli nie do zniszczenia. Nie wiem ile ma lat ale podejzewam ze z 15
przynajmniej poniewaz data produkcji na napedzie to 1989 rok a byl
wyciagniety z komputera 386DX. Dyskietki tez robia oszczednosciowo, mam C64
+ kilka stacji dyskow i wszystkie dzialaja. Dyskietki takze a maja i po 20
lat.
Teraz sie robi aby tanio i szybko a na jakosc sie nie patrzy. Co powiecie na
magnetofon Akai GXC-740 z 1976 roku ktory po wymianie paskow dziala jak nowy
i gra lepiej niz 99% sprzetu tego typu na rynku.

Mirek