Re: Zakup laptopa <=6k

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 12:11:55 MET

OliP napisał(a):
> Witam!
>
> Nie będę ukrywał, iż śląc tego posta spodziewam się konkretnych porad, które
> pozwolą mi dokonać niebawem dobrego zakupu :)
>
> Od razu też uprzedzę odpowiedzi co niektórych:
>
> 1) archwum sprawdzone (ostatni wątek, jaki znalazłem, to ceonowo do 4,5k)
>
> 2) GOOGLE twoim przyjacielem też ;-)
>
> Chodzi mianowicie o zakup laptopa w cenie do 6 tys. PLN, a główne priorytety to:
>
> 1) solidna marka, czyli jak najmniejsza awaryjność, odporność mechaniczna,
> estetyka wykonania itp.
> [...]
Może mało się znam- sam też już się od dość długiego czasu przymierzam
do zakupu i ostatnio u znajomej oglądałem IBM T40 - faktycznie toporna
ale solidna maszynka- Niewiem czym różnią sie inne serie, ale seria T
już dwa IBM tej serii widziałem są naprawde fajne.

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,