Re: Kto robi dobre floppy 1,44?

Autor: MPer <kadeex_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 14:24:59 MET

> Dokładnie tak. Stare napędy i tak samo stare dyskietke o niebo lepiej
> sprawują się od dzisiejszych nowych.

wlasnie mialem poruszyć ten temat, bo jest dosyć zagadkowy... od jakiegoś
czasu korzystanie z dyskietek to tragedia, dyskietki psują się po 2, 3
włożeniu do napędu, czasem nawet po pierwszym. wczoraj myślałem że szlag
mnie trafi, przy instalacji systemu popsuło mi dyskietkę ze sterownikami
SATA. Co zauważyłem : u nas w pracy problemy zaczely sie po zainstalowaniu
Win XP. Psują się wszystkie dyskietki rożnych firm, np verbatimy też -
także marka nie ma znaczenia. Może to coś na linii winxp-fdd, bo raczej nie
zbieg okolicznosci, że akurat w tym czasie nastąpił nagły zjazd jakości
wszystkich dyskietek na świecie :-)?

pozdrawiam

mp