Re: Kotlet z procka

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 12:14:11 MET

Użytkownik "..::||=PaBLiTo=||::.." <pawel.bufu@neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:cvhkcr$e4b$1@atlantis.news.tpi.pl...
>A jeszcze jedno :]
> Co sadzisz o tym wentylatorze z radiatorem. Bo na ten co mi pokazales
> nie mam az tylu pieniedzy, a wydaje mi sie ze ten
> http://sklep.tweak.pl//index2.php?id2=menu_prod&id3=sek_opis&kod_p=WENTTVOL10&kat=&pkat=
> powinien wystarczyc, lecz wole sie poradzic kogos kto sie bardziej zna
> ;) Zauwaz tez ze ma on 2x wiecej obrotow niz normalne colery. One z
> reguly maja 2500 rpm a ten ma 4800 rpm!!

Jest wydajny, ale baaardzo głośny, jak masz obrą obudowę z grubej blachy
stojącą pod biurkiem w szafeczce, to będzie OK, o ile nie zabije cie
żona/dziewczyna/kochanka/babia/dziadek/rodzice (niepotrzebne skreślić)
za hałas, ja proponowałbym WC, lub coś z pentagramów freezone np to:

bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
STOP PATENTOM http://patenty.komada.org/index.php