Re: jaki ups??

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 15:02:26 MET

> Fajnie, ale my tu raczej mowimy o domowych serwerkach na PII
> za 50 zl a nie profesjonalnych serwerach. Do zasilania tych ostatnich
> stosuje sie rozwiazania typu Matrix UPS czy ew. UPSy duzyej mocy w
> rackach a nie rozwiazanie po 400-100VA, nawet na SmartUPS - nie jestem
> do konca nawet pewny czy jest on dostosowany do wspolpracy z agregatem
> pradotworczym - to wymaga nieco innej konstrukcji UPS - kalibracji.

Aha. Jak 50zł cały "serwerek" PC to IMHO chyba nie warto bawić
się w ogóle w UPS-y. Lepiej przeznaczyć gotówkę na lepszy zasilacz
:P aby "serwerek" przy najbliższej okazji nie poszedł z dymem.
Chciałbym tylko zauważyć, że ja pisałem o serwerach, nie "serwerkach".
Miałem na myśli różne, niekoniecznie 19", ale i takie zwykłe
profesjonalne PC składaki z porządnych komponentów - jakich w Polsce
jest dużo i sam mam kilka - wpiętych do UPSów true online Covera,
mam też sporo stacji pc wpiętych do zwykłych Fideltroników i jedne
i drugie bez problemów działają od 5 lat - też z agregatem - nie
trzeba kupować żadnych Matrixów, a jak ktoś ma jeden "serwerek" to
najtańszy agregat do niego można kupić za kilkaset zł.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]