Re: jaki ups??

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 17:26:55 MET

Mr.FX <mrfx@wla.pl> wrote:

> Aha. Jak 50zł cały "serwerek" PC to IMHO chyba nie warto bawić
> się w ogóle w UPS-y. Lepiej przeznaczyć gotówkę na lepszy zasilacz
>:P aby "serwerek" przy najbliższej okazji nie poszedł z dymem.

            Hmmm, a widziales kiedys zasilacz w IBM PC 300PL? Nie wiem kto go
wyprodukowal, bo IBM wszystko firmuje swoim logo [wlacznie z kluczykiem do
obudowy], czy modulami pamieci [tu akurat widac kosci Mitsubishi] ale ja do
jego jakosci i kultury pracy nie mam najmniejszych zastrzezen. Podejrzewam
ze jego jakosc jest lepsza od wiekszosci Chieftecow by Delta itp, tak samo
jak takiego dobrze zaprojektowanego i zgranego wewnetrznie IBM na jego
autorskiej rozwiazaniach jest lepsza od wiekszosci skladakow, nawet z
niezlych czesci a nie tego co sprzedaje sie w supermarketach czy gotowych
zestawach.

> Chciałbym tylko zauważyć, że ja pisałem o serwerach, nie "serwerkach".

            To w takim przypadku nie bawi sie w polsrodki, tylko wstawia
zwielokrotniony UPS online o duzej mocy, do tego agregat, czesto samo
zasilanie jest zwilokrotnione i ma wlasna stacje transformatorowa [tak ma
np: bank na przeciwko mnie]. Tyle tylko ze o takich zastosowaniech nie gada
sie na zasadzie pierdu-pierdu na pececie.

> a jak ktoś ma jeden "serwerek" to najtańszy agregat do niego można kupić
> za kilkaset zł.

            Tia, a wstawie go sobie do sypialni kolo lozka [serwerek domowy
rezyduje zamkniety w szafie] - bede mial naprawde "kolorowe" sny, problem
w tym ze moga byc wieczne :>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938