Re: Kto robi dobre floppy 1,44?

Autor: Marek Piaseczny <sddfslajsdl_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 14:29:50 MET

> Win XP. Psują się wszystkie dyskietki rożnych firm, np verbatimy też -
> także marka nie ma znaczenia. Może to coś na linii winxp-fdd, bo raczej
> nie zbieg okolicznosci, że akurat w tym czasie nastąpił nagły zjazd
> jakości wszystkich dyskietek na świecie :-)?

Fakt coś z tym spadkiem jakości musi być. Najtrwalsze dyskietki jakie
pamiętam, to w mojej karierze były DDki przerobione na HDki, firmy
nieznanej. W podstawówce nosiło się to w kieszeni przez 2 lata minimum i
zero problemów. Kupiłem z rok temu paczkę Verbatimek w pudełku i chyba z 2
padły od razu, reszta też się szybko wykruszyła :(

Pozdrawiam